Mateřská firma Makra - Metro se rozdělí na dvě divize
Metro Group připravuje rozdělení do dvou samostatných skupin obchodu
Jak uvádí portál wnp.pl a samotná společnost v tiskové zprávě, v současné době Metro AG připravuje plán, podle kterého se obchodní gigant rozdělí na dvě společnosti.
Předběžné obrysy poukazují na vytvoření dvou nezávislých skupin: jednu se zaměřením na potraviny a druhou se zaměřením na spotřební elektroniku.
Obě skupiny by měly být kótovány na burze samostatně, mít vlastní řízení a dozorčí rady. První skupina pohltí značky Metro a Makro. Druhá skupina převezme značku Media-Saturn a všechny její dceřiné společnosti.
V čele potravinářské skupiny bude Olaf Koch, zatímco sektor elektroniky převezme Pieter Haas - člen správní rady Metro Group a prezident společnosti Media-Saturn.
Čtěte také:
TMR nalije desítky milionů eur do Slezska a Česka. Pokácí 36 hektarů lesa
Podíl sázek přes internet láme rekordy. Pobočky ztrácejí význam
--
Divize si klade za cíl zjednodušit a urychlit rozhodovací procesy firmy.
"Jde o logický krok směrem k transformaci naší společnosti směrem k rychlejšímu rozvoji a zaměření na zákazníka," uvedl generální ředitel Metro Group, Olaf Koch. Rozdělení je naplánováno na polovinu roku 2017.
Fotozdroj: CC/Wikimedia