Mateřská firma Makra - Metro se rozdělí na dvě divize

Metro Group připravuje rozdělení do dvou samostatných skupin obchodu

Jak uvádí portál wnp.pl a samotná společnost v tiskové zprávě, v současné době Metro AG připravuje plán, podle kterého se obchodní gigant rozdělí na dvě společnosti.
 
Předběžné obrysy poukazují na vytvoření dvou nezávislých skupin: jednu se zaměřením na potraviny a druhou se zaměřením na spotřební elektroniku.
 
 
Obě skupiny by měly být kótovány na burze samostatně, mít vlastní řízení a dozorčí rady. První skupina pohltí značky Metro a Makro. Druhá skupina převezme značku Media-Saturn a všechny její dceřiné společnosti.
 
V čele potravinářské skupiny bude Olaf Koch, zatímco sektor elektroniky převezme Pieter Haas - člen správní rady Metro Group a prezident společnosti Media-Saturn.
 
Čtěte také:
 
--
 
Divize si klade za cíl zjednodušit a urychlit rozhodovací procesy firmy.
 
"Jde o logický krok směrem k transformaci naší společnosti směrem k rychlejšímu rozvoji a zaměření na zákazníka," uvedl generální ředitel Metro Group, Olaf Koch. Rozdělení je naplánováno na polovinu roku 2017.
 
 
 
Fotozdroj: CC/Wikimedia