MOL dokončil český rebranding. Chystá další novinky
Maďarská Skupina MOL má za sebou klíčovou fázi rebrandingu. V Česku pokračuje rozvojem maloobchodu, ale větší projekty chybí.
MOL v Česku loni přejmenovával čerpací stanice, všechny je jako celek rebrandoval a zaváděl na nich sjednocené postupy. Jak skupina Biztweetu potvrdila, vše klíčové má za sebou.
Povedlo se ji také zvýšit počet čerpacích stanic s novým konceptem Fresh Corner, Nové stanice s čerstvějším občerstvením jsou už na 105 českých pobočkách. V květnu 2018 firma oznámila plán převzít většinu čerpacích stanic Pap Oil, a to do roku 2020.
Čtěte také:
MOL rozšiřuje Fresh Corner. Vedl si lépe než předloni
Slovnaft hlásí útok. Chce se stát českou jedničkou
Skupina nedávno představila také novou službu sdílení automobilů MOL Limo. V Česku chce za evropské zelené dotace také postavit 38 dobíjecích stanic pro elektromobily.
Skupina MOL plánuje v rámci Strategie 2030 snížit závislost její byznysu od fosilních paliv. V zemích jako Polsko, Maďarsko, či Slovensko představuje i významnější investice v hodnotách několika miliard korun. Staví třeba nové továrny na výrobu zemědělských chemikálií, či polotovarů pro automobilový průmysl. V Česku zatím větší rána chybí.
Biztweet, podpořte nás nákupem v našem eshopu