MOL rozšiřuje Fresh Corner. Vedl si lépe než předloni

Skupina MOL v České republice investuje do modernizace čerpacích stanic. Loni se jí to vyplatilo.

„Hospodářské výsledky budou známé až v průběhu dalších měsíců nové roku. Obecně hodnotíme loňský rok jako dobrý a lepší ve srovnání s rokem 2016,“ říká pro Biztweet mluvčí MOL Česká republika Tomáš Pavlík.

Skupina v Česku provozuje 306 servisních. 180 funguje pod brandem MOL, zbytek – v modré barvě – pod značkou PapOil.

Čtěte také:

Slovnaft hlásí útok. Chce se stát českou jedničkou

Babiš v biopalivech ztrácí. Podíl jeho firem v dodávkách pro Čepro výrazně klesl

Expanze čerpacích stanic MOLu loni ustála. Firma se zaměřila na jejich modernizaci. „V roce 2017 jsme se primárně zaměřili na modernizaci sítě a na postupné zavádění servisních stanic v konceptu Fresh Corner. Na začátku letošního roku jich nabízíme již více než 80. Další stanice budou tímto způsobem modernizovány v průběhu roku 2018,“ říká Pavlík.

Fresh Cornery nabízejí vyšší standard restauračního zázemí než je tomu u běžných čerpacích stanic. Nabízejí třeba kvalitní kávu, či občerstvení, které údajně vyrábějí přímo na místě.

 

Biztweet, podpořte nás nákupem v našem eshopu