Sledovat mediální obraz Pelikána bude Newton media
Společnost Newton media zvítězila v soutěži o zakázku na monitoring mediálních výstupů o ministerstvu spravedlnosti. Obstarávaní vyvolává otázky.
Vítězem výběrového řízení s názvem „Zajištění komplexního mediálního obrazu Ministerstva spravedlnosti“ se stala společnost Newton media. Za sledování článků, ale i diskusních fór čtenářů pod nimi nabídla resortu Roberta Pelikána cenu 82100 korun bez DPH za měsíc.
„Je to cena nižší, než před výběrovým řízením, navíc s podstatně vyšším rozsahem služeb oproti předcházejícímu stavu. V rámci ceny Ministerstvo získalo pravidelné analýzy, monitoring online zdrojů několikrát denně a další služby,“ říká pro Biztweet mluvčí ministerstva spravedlnosti Tereza Schejbalová.
Zakázka možná vysoutěženou cenou nepřekvapí, polemiky odborní veřejnosti však vzbuzuje okruh médií, které chce ministerstvo podle zadání zakázky sledovat. Pro Pelikánovo ministerstvo totiž mají význam informace z diskusních fór pod články médií jako Betynka, Maminky, Chatař a chalupář, Vaříme krok za krokem, Vesmír, Vlasta, Miminko, Svět motorů, Nejlepší recepty, Computerworld, F.O.O.D., Chvilka v kuchyni, Materiály pro stavbu, Můj dům, Svět koupelen a Svět kuchyní, Dům, a zahrada nebo Sport GÓÓÓL!.
Čtěte také:
Lukrativní byznys pro potravináře. Správa rezerv chystá nové soutěže
Stát chce slovinské papírny prodávat na jaře
„Relevantní jsou pro nás služby, které zachytí pokud možno největší rozsah relevantních výstupů s klíčovými slovy. Například – pokud je klíčové slovo „ministr spravedlnosti“, je pro nás relevantní výstup týkající se ministra Pelikána, nikoliv článek o americkém ministrovi a podobně. Ještě jinými slovy – více než kvantita zachycených výstupů je podstatná jejich kvalita. S ohledem na poměr ceny a kvality tedy Ministerstvo spravedlnosti s novou smlouvou jednoznačně získalo,“ pokouší se vysvětlit klíč podle kterého byla zakázka zadána Tereza Schejbalová.
Biztweet
Podporte nás platbou na IBAN CZ8920100000002100602454, alebo kúpou predplatného