Kellnerova vizitka. O2 bude bez roamingu možná i třetí den

Zákazníci, kteří používají operátora O2 a jsou v zahraničí, nedokáží již třetí den telefonovat. Firma výpadek roamingu nevysvětluje.

Pokud je klient v zahraničí, neví se připojit do sítě a tedy ani telefonovat. Do nemilé situace se operátor dostal údajně pro výpadek služeb technického partnera. Na místě je však otázka o jaký výpadek jde, když trvá tak dlouho. A podotknout nutno i to, že partnerem je sesterská firma.

Nedostupnost služeb začala 30. května 2017. Následující den se měla situace vyřešit. Dnes (1.6.) Však výpadky přetrvávají. O náhradách zatím není řeč.

"Volání do zahraničí jsou z velké části opět nedostupné. Výpadek služeb v roamingu bohužel stále přetrvává. Znamená to, že zákazníci nacházející se v roamingu nemohou realizovat příchozí, odchozí hovory, SMS, MMS ani využívat datové služby. Tato situace nás velmi mrzí, děláme však vše proto, abychom problém odstranili. Vzhledem k jeho rozsah však očekáváme, že výpadek služeb v roamingu může trvat déle, možná i následující den. O úplném vyřešení problému a způsobu kompenzací budeme informovat," uvedla 31.5. večer mluvčí O2 Slovakia Tereza Molnár.

Čtěte také:

Odposlechu telefonů napomáhá protokol ze 70-ých let

Mezi doporučené ubytování pro Muslimy se dostaly také české hotely

Telefonovat s O2 nevědí ani čeští zákazníci. Údajný výpadek zaznamenala společnost Cetin, která roaming provozuje z ústředen na území České republiky. Cetin - Česká telekomunikační infrastruktura je ovládána také skupinou PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera. Ten O2 ovládl v roce 2013.

 

Biz

Podpořte nezávislou žurnalistiku platbou na IBAN CZ8920100000002100602454, nebo se registrujte a kupte přístup k exkluzivnímu obsahu, Děkujeme