Rattaj kupuje prodejce lístků Inviton

Expanze rodiny Rattajů v zábavním průmyslu pokračuje. Vstupují do vstupenkové společnosti Inviton.

Jde o slovenskou firmu, která se věnuje online prodeji vstupenek, registračním službám, eventovým aplikacím, či access control.

"S Inviton je podepsána letter of intent (dohoda o záměru uzavřít transakci, pozn.red.) a momentálně bylo ukončeno due diligence. Kupuje se 50 procent. Je to otázka zápisu do obchodního rejstříku," potvrzuje pro Biztweet Marek Rattaj.

V eventové a produkční oblasti jsou Marek Rattaj s bratrem Igorem v posledních měsících mimořádně aktivní. Koupili několik firem na pronájem audio a video techniky, miliardář Igor Rattaj organizuje český festival Aerodrome a nemuselo by zůstat jen u něj.

Čtěte také:

Průša kritizuje Paypal, peníze však vytáhl

TMR se ve Špindlerově mlýně i přes potíže rozběhla

"Nechceme jen online prodej ale mít podchycenou celou řetěz v zábavním průmyslu. Od nákupu lístků, přes access control, cashless pro gastro a služby, produkci, marketing, technické zabezpečení až po vlastní lokalitu pro budoucí festivaly. Pak je tento segment docela zajímavý pokud je to celé pod jednou taktovkou. Výnosy jsou úplně jiné, rizika menší. Příkladem může být maďarský Sziget nebo belgický Tomorrowland," říká Marek Rattaj.

Společně s bratrem podniká i akvizice v IT - provozuje datacentrum Datacube, investuje v kryptoměnách a známá je také společnost Hurricane Factory, která nabízí adrenalinový skydive.

 

Biztweet, podpořte nás nákupem v našem eshopu

Odemknout článek

Standard Biztweet Standard

  • 1 Kredit
  • Přístup k exkluzivnímu obsahu
Top

Byznys Biztweet Byznys

  • 5 Kreditů
  • Přístup k exkluzivnímu obsahu
  • Objednávka služeb

Golden Biztweet Golden

  • 10 Kreditů
  • Přístup k exkluzivnímu obsahu
  • Objednávka služeb