Jak se zrodila myšlenka zjednodušit byznys: Inspirovali se v USA

Polsko - americká softwarová firma Astrafox se inspirovala v Californii. Její řešení dnes používají zákazníci jako KFC, Deutsche Bank, Bisnode, Starbucks nebo Sodexo

 
Vznikli v roce 2010 a po dvouletém vývoji přišli na trh s první verzí produktu automatizace pracovních procesů. "V minulosti jsem pracoval na implementaci workflow procesů založených na amerických produktech jako jsou Captaris, OpenText nebo SharePoint. Znal jsem proto silné a slabé stránky těchto produktů. Snil jsem o tom vytvořit něco pružnější s lehčí implementací. Rozhodl jsem se tedy navrhnout nový vlastní produkt," popisuje začátky společnosti Astrafox její viceprezident Przemysław Sołdacki.
 
Jak pokračuje, v USA nebylo snadné uspět. Ve světové IT Mekce nebylo snadné najít své místo. Na trhu bylo více softwarů, které nabízely kvalitní automatizaci pracovních procesů už dříve. Soldackeho projekt, nazvaný Amodit se proto zaměřil na zjednodušení aplikovatelnosti a užívání softwaru.
 
 
"Celý sektor IT směřuje k SaaS modelu, což je prospěšné pro pro zákazníky i dodavatele. Ve skutečnosti stále SaaS generuje méně než 20 procent našich příjmů, ale roste. Potřebuje posun v psychologii a vnímání zákazníků," říká Soldacki.
 
Projekt vývoje produktu Amodit byl od počátku financován samotnými zakladateli. Po získání dotace z Národního výzkumného a vývojového centra došlo k rozrostu firmy až do dnešní podoby se zhruba 30 zaměstnanci.
 
Automatizaci wrokflow Amodiz začaly postupně využívat významnější jména. Dnes již software používají giganti jako KFC, Deutsche Bank, Bisnode, Starbucks, Burger King, nebo Sodexo. Výjimkou však nejsou ani menší firmy. Právě na ně se chce firma v současnosti zaměřit a ukázat jim výhody Amoditu. Soldacki proto nerad vyzdvihuje jednoho klienta před ostatními.
 
Čtěte také:
 
 
 
 
--
 
"Chci se zaměřit na neustálé zlepšování produktu a získávání nových zákazníků. Moje vize je mít skvělý produkt s jednoduchým použitím. Poté uvidíme, co bude dál," dodává Soldacki.
 
Pokud si chcete tento produkt vyzkoušet, napište nám zprávu na adresu marketing@biztweet.eu. Biztweet je exkluzivním partnerem pro distribuci softwaru na slovenský a český trh. Víme vám díky tomu nabídnout bezplatnou zkoušku, nebo zvýhodněnou cenu pro tento produkt. Rádi Vám odpovíme na jakékoliv otázky.