Mražené pečivo čeká boom. Na vlně se veze také Andrej Babiš

Koronakrize napomáhá růstu trhu s mraženým pečivem. Mezi hlavní vítěze má v příštích letech patřit také Agrofert.

Poradenská společnost MarketIntellica vydala novou studii o globálním trhu s mraženými pečivem. Podle studie čeká firmy zabývající se výrobou mražených pekárenských polotovarů nebývalý růst. A na koni bude také Agrofert, kterého konečným uživatelem výhod je Andrej Babiš.
 
Studie zahrnuje situaci v nabídce a poptávce, scénář konkurence a výzvy pro růst trhu. Mezi klíčové hráče zahrnuté do studie patří Grupo Bimbo S.A.B. de CV, Nestl SA, Conagra Brands, Inc, Aryzta AG, Vandemoortele NV, Campbell Soup Co, Lantmannen Unibake International, General Mills Inc, Tyson, Kellogg Company, Flowers Foods Inc, Associated British Foods plc, Europastry, SA, Harry-Brot GmbH, ale také Agrofert, který ovládají osoby podřízené vůli Andreje Babiše.
 
Čtěte také: 
 
 
 
Zpráva také zahrnuje dopad probíhající finanční krize spuštěné pandemii ochorení COVID-19. Právě koronakrize pomáhá prodeji mraženého pečiva a rozvoji trhu. Ten je lépe odolný prudkým změnám trhu než trh klasických pekáren závislých na tom, zda mají kde čerstvé pečivo během několika hodin prodat.
 
Mezi nové trendy, které mají přímý dopad na dynamiku průmyslu mražených pekárenských výrobků, patří rostoucí penetrace chleba, pizzy, dortů, pečiva, či cukrového. Celý trh, který roste v řádech více než desetiprocentních meziročních rozdílů několik let po sebe má teď čekat ještě skokovější akcelerace.