Piano prochází změnami. Zaměří se na byznys software

Nejen mediální platební brány, ale i software pro podnikatele. Piano po fúzi rozšiřuje nabídku služeb

V roce 2014 se spojili s americkou Press +, čímž získali 500 nových partnerských médií, používajících jejich platební bránu. V srpnu 2015 se Piano Media sloučila s newyorskou společností Tinypass a zkrátily svůj název na Piano. Dohromady nyní společnost spolupracuje se zhruba sto partnerskými firmami a tisícovkou partnerských internetových stránek.
 
Firma aktuálně uzavřela dohodu s jednou nejvýznamnějších amerických vydavatelských firem Time Inc. Mezi další významné zákazníky patří vydavatelství s více než stoletou historií Hearst Magazines, které pod Pianem zamklo svůj digitální archiv. Prestižní CNBC používá Piano na zpoplatnění speciálních akcí jako Tour de France, nebo předvolební americké republikánské debaty.
"V příštím roce plánujeme stavět naši produktovou řadu, tak aby všechny podniky mohly využívat základní platformu pro e-commerce. Máme záměr proměnit naši původní jednoúčelovou paywall platformu na model SaaS softwaru, " říká pro biztweet šéf komunikace Piano David Brauchli. 
 
-- 
Čtěte také:  
--
 
Jak Brauchli dodává, snahou Piana bude dozvědět se co nejvíce o návycích zákazníků a informace poskytovat partnerským firmám jako zdroj informací pro jejich marketingové účely.