Tchibo chce pokračovat v krátkodobých výprodejích. Expanduje s pop-up konceptem

Společnost Tchibo hodlá v regionu rozšířit počet prodejen konceptu dočasných výprodejů pop-up store.

„Hodláme i nadále pokračovat v konceptu pop-up store, který je aktuálně otevřen v Ostravě a plánován je do Jablonce nad Nisou,“ potvrzuje pro Biztweet mluvčí společnosti Eva Kotýnková.

Za výrazem pop-up store se skrývá zjednodušeně řečeno dočasný výprodejový obchod. Jak firma uvádí, obchod je otevřen pouze po omezenou dobu v trvání několika týdnů. Nabízí spotřební zboží, kávovary, kapsle, balenou kávu, kávu s sebou, ale nedisponuje klasickým kávovým barem s posezením. Ceny jsou outletové, tedy výrazně nižší.

Čěte také:

Maloobchod v specializovaných prodejnách roste. Dobíhá tradiční zboží

Nábytkářská expanze pokračuje. Nový obchod otevře Asko nábytek

Co se týče expanze klasických obchodů, Tchibo detaily neprozrazuje. „Po nových lokalitách se díváme průběžně, primárně se zaměřujeme na místa s velkou návštěvností zákazníků přicházejících jak za potravinářským zbožím, tak zbožím spotřebním. Dále je důležitá také plocha obchodu, jelikož potřebujeme dostatek prostoru na prezentaci spotřebního zboží, pultu s prodejem kávy, kávového baru a místa k sezení,“ říká Kotýnková.

Mezi oblíbené zboží Tchibo patří kromě kávy dámská móda, oblečení pro děti, šperky a sportovní oblečení. V nabídce jsou také potřeby a vybavení pro domácnost a dekorace. 

 

Biz

Podpořte nás platbou na IBAN CZ8920100000002100602454, anebo nákupem předplatného