Český startup Localazy expanduje na polský trh

Localazy - startup založený v Brně - expanduje na polský trh, čímž se drží strategie rozšiřování aktivit v regionu střední a východní Evropy.

Společnost Localazy, založená v roce 2020 se zaměřuje na systémy lokalizace internetového obsahu. Její produkty slouží klientele k snadnějšímu průniku na cizojazyčné trhy. S využitím AI je tak vhodná pro vývojáře z celého světa. Umožňuje totiž odstraňovat jazykové problémy ve virtuálním prostoru. Využívají ji vývojáři a weby z neziskového sektoru, malých a středních podniků i korporací.  

Softwarová firma působí mimo Evropy také v Severní a Jižní Americe, Africe, či Asii.

Mezi její klienty patří společnosti jako ROUVY a Scaleway, ale také některé neziskové platformy jako je Plastic Bank, Donar Online nebo CARE. V roce 2023 získal startup finanční prostředky ve výši 1 milion eur od společností JIC Ventures, Garage Angels a 12Bullets a dosáhl hodnoty 4,5 milionu eur.

Čtěte také: 

Sázkové kanceláře poprvé po půl roku favorizují v amerických prezidentských volbách Bidena

Do Česka expanduje výrobce elektrokol a elektrických motocyklů CAKE

Rubrik si v IPO troufá na 713 milionů dolarů

Platforma od Localazy propojuje umělou inteligenci, zkušené překladatele a odborníky z místních trhů a je přístupná prostřednictvím různých modelů předplatného. Jeho hlavním cílem je pomoci klientům dostat se na jejich cílové trhy prostřednictvím místních jazyků. 

Expanze na polský trh umožňuje podporovat místní podniky v jejich cíli dostat se na své cílové trhy prostřednictvím domácích jazyků cílových destinací. Podle Localazy mluví anglicky na světě pouze 380 milionů lidí a 75 % spotřebitelů celosvětově preferuje nakupování na webových stránkách dostupných v jejich rodném jazyce.

 

Tomáš Lemešani

Biztweet, podpořte nás nákupem v našem eshopu

Pokud považujete texty Biztweetu za přínosné, věnujte jakýkoliv dar na Číslo účtu 1027300577/5500 IBAN: CZ1455000000001027300577 BIC/SWIFT: RZBCCZPP